Monday, August 10, 2015

Rahsia cantik pemilik butik tudung ADIJUMA

TESTIMONI B COMPLEX SHAKLEE



Cantik kan Datin Juma ni. Rahsia kecantikan beliau, minum air suam dan konsisten ambil VITAMIN B Complex. Sejak kecil lagi. wowww!!! Selalu yg kita dengar kalau nk kulit cantik  mesti ambil kolagen lah, vitamin C lah, vitamin E je kan.

Jangan x tau, vitamin B ni sgt2 membantu agar kulit nampak berseri2, segar dan x kusam. Perasan x iklan tv atau tgk kandungan mana2 produk kulit, ada sesetengah tu ada sumber vitamin B. Haa, vitamin kulit jugak tu.

Ruby syorkan korang pilih B COMPLEX SHAKLEE, lengkap dgn 8 jenis vitamin B. Ruby pun pakai tau. Dulunya punya lah kusam. Hehehe. Malu kan. So ikhtiar dgn supplemen Shaklee ni.alhamdulillah, sekarang dah berseri. yg penting konsisten ambil.




sebotol VITAMIN B COMPLEX ni ada 120 biji. harga runcit rm 53.50. boleh guna sampai 4bulan. jimat dan untung kan. apa salahnya laburkan duit utk diri sendiri kan. 


B COMPLEX UNTUK KULIT
KEBAIKAN UNTUK KULIT


utk sebarang pertanyaan / pesanan boleh hubungi saya

SMS Wa 0166696703


COD : puchong, jln klang lama, cyberjaya
poslaju ke seluruh malaysia

No comments: