Saturday, October 24, 2015

TESTIMONI VITA C SR 500MG SHAKLEE



testimoni vitamin c shaklee

hari ni ruby nak share 1 testimoni gembira dari seorang adik manis yg sgt2 berpuas hati dengan produk Shaklee yg dia makan. belum habis sebotol VITA C SR 500MG, dia dah rasa & alami perubahan, kulit lembut jer. hehehe.



manfaat VITA C SR 500MG utk KULIT ;
  • makin cerah & licin
  • kecutkan jerawat
  • kecilkan liang2 pori yg terbuka
  • lambatkan penuaan
  • sekat pembentukan pigmentasi/jeragat
  • atasi  kulit kering & bersisik
  • berfungsi sebagai anti oksidan
  • membentuk kolagen 
banyak je vitamian C keluaran jenama lain, kenapa saya HARUS pilih Shaklee??
  • mempunyai pelepasan semulajadi vitamin C yg terkawal berasaskaaan tumbuhan
  • vitamin C di lepaskan setiap jam, setara dgn anda memakan 1.5biji buah oren. ia berlaku selama 5jam!!
  • setiap tablet mengandungi 7.5 biji buah oren termasuk kulitnya = 500mg vitamin C
  • setiap tablet juga ada 120mg BIOFLAVONOID. (lemon, grapefruit, orange, hesperidin)
  • kajian klinikal menunjukkan vitamin C dlm 2 tablet VITAC SR 500MG SHAKLEE mampu kekal di dlm plasma darah kita selama 24jam.  

Nak tahu tak ??

" haiwan menghasilkan vitamin C mereka sendiri. seperti arnab mampu menghasilkan 18g vitamin C sedangkan manusia TIDAK MAMPU. tambah2 lagi, vitamin C cepat menyusut akibat stress, merokok & pil penahan sakit. "


vitamin C hanya memadai dari buah ??

" setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg vitamin C. tetapi jumlah tersebut akan berkurangan kepada SEPARUH apabila di petik & musnah apabila terdedah kpd kepanasan."



sebab tu lah, kita perlukan supplemen vitamin C tambahan bg menyokong keperluan badan sendiri. 

dgn bermodalkan 52saja, anda mampu menikmati kebaikan vitamin C dari setablet VITA C SR 500MG SHAKLEE. jimat masa utk mengupas buah oren. 
kebaikan vitamin c shaklee

utk pertanyaan atau order boleh hubungi saya ;
SMS WA 0166696703/Ruby
COD : Puchong

4 comments:

Zie Azi said...

mmg terbaik produk shaklee, smpi skrg sy continue esp bnyk perubahan terhadp diri sy.. follow sini #59

Farrah MF said...

Banyak kelebihan Vita-C ni kan,...
Done follow #60 :)

aTieYusof Family said...

wahhb best kesan Vita C ni... terbaekkk....

Maisarah Humaira said...

menarik jugak vit c ni