Saturday, September 5, 2015

Ais krim. Penyejuk tekak


Assalamualaikum semua,

Sihat ke?? 

Biasanya hujung minggu macam ni, mesti luangkan masa dengan family kan. 
Ada yg keluar g jejalan, ada yg pergi makan2. Mcm2 aktiviti boleh buat sebenarnya.


Hari ni ruby x pergi mana2. Suami bekerja. Tinggal lah 4 beranak kt rumah ni ha. Mood rajin datang, maka jadilah aiskrim milo ni.
Yg pendek 10sen,

Yg panjang 30sen,
Yg kontot???

Hehehe. Buat utk anak2 mkn je. Boleh la jadi penyejuk tekak time cuaca x menentu ni. Skrg kt perumahan ruby ni jerebulah.

Bila tgk aiskrim batang ni, teringat zaman budak2. Ruby suka sgt yg kacang hijau punya. Lemak2 gitu kan. Korang???

Ni nanti kang, mesti encik suamiku tanya,

perisa asam boi xdek ke???
X abih2 asam boi. Huhuhu.

Hav a nice weekend!!!
aiskrim 1 MALAYSIA

7 comments:

Mimi Kyumi said...

perhh..sedap !!

Athirah Diyana said...

uish sedapnya! kat kampung2 ada lg jual aiskrim mcm ni

Mardiah Diana said...

Sedapnya ais krim...lama dah tak makan ais krim ini...

tiga lalat said...

eskem mesia tuu., sodapnyer makk., ;p

LZ - The Blog Owner said...

Salam Ruby,

Alololo sweet sangat tau, aiskrim Malaysia org kata.. Budak-budak & mak budak suka ni.. :-)

seraa rose said...

dulu2 mak selalu buat aiskrim ni.. siap jual kat sekolah lagi..

Farrah MF said...

Alamak,..tergoda tgk aiskrim Malaysia! Akak nak asamboi dan jagung :)