Monday, March 21, 2016

GENTLE MAKE UP REMOVER SHAKLEE


| Make Up Remover PENYENTAL DAKI |
Make Up Remover PENYENTAL DAKI
sapu-sapu,
Sental-sental,
tonyoh-tonyoh...inilah hasilnya. segala daki2 keluar ha. ruby x bekerja, memang duk dalam rumah jer ni. suri rumah jgn kate muka u alls bersih tanpa kotoran ya. hehe

bagi gegurl yg suka make up, yg bekerja,
yg terdedah dgn debu.. asap.. pencemaran.. mesti lagi banyak daki-daki yg melekat kat muka kan. kalau di biarkan dan tak bersihkan muka dgn cara yg betul, sel kulit mati lagi suka. :). senang nk nampak KUSAM & TONA TAK SEKATA dek tompokkan kulit mati walaupun muka korang jenis putih.

GENTLE MAKE UP REMOVER SHAKLEE adalah hasil gabungan 2 bahan SEMULAJADI seperti :
1) Tunas pokok Bic yg berupaya menghilangkan SEL KULIT MATI dgn lembut tanpa meninggalkan kesan. 

2) Aloe Vera pula MENYEGARKAN dan MENEGANGKAN KULIT. 

lembut serta tidak berminyak, kulit korang kelihatan lebih BERSERI :)

lepas dah bersihkan wajah dari kotoran tu, mesti asyik nk sentuh je.. nk pegang je muka ni.. sebab terasa LICIN & LEMBUT je ha.

sesiapa yg mengalami masalah WHITEHEAD & BLACKHEAD pada hidung tu, elok lah pakai make up remover ni. confirm korang tersenyum dgn hasilnya!! nk lagi best, gabungkan dgn DEEP CLEANSER FOAMING. 

sapa yg nk cuba tu, kenalah contact ruby utk dapatkan 1 utk korang. 1 tiub boleh guna sampai 8-9bulan ya. Jimat ke jimat ? yg penting drpd bahan semulajadi TANPA bahan kimia.


Ruby | 016 -6696703

Pengedar Shaklee Puchong, Bukit Puchong, Puchong Utama, Meranti Jaya, Putra Perdana, Taman Mas, Taman Tasik Prima

No comments: