Wednesday, April 25, 2018

KULIT SIHAT BERSERI DENGAN ESP SHAKLEE

Kulit Sihat Berseri dengan ESP Shaklee

Kalo korang nak tahu,
kitaran SEL KULIT kita cuma 28 hari. Sama jugak dgn period.

Nak hasilkan sel-sel kulit yg baru bagi menggantikan sel kulit yg dah rosak & yg lama, perlukan PROTEIN 😊

Kalo x cukup pengambilan protein, muka nampak kusam, lesu, xdek seri dan mcm2 lagi masalah kulit yg akan singgah satu persatu 😣

Mcm nk dirikan sebuah rumah, kita perlukan apa ?

Batu bata/simen/kayu utk bahan utama.

Nak siapkan sebijik kek, perlukan tepung sebagai bahan asas.

Mcm tu jugak konsep penting nya PROTEIN ni utk kulit kita 😁

Apatah lagi 25% dari bdn kita ni adalah PROTEIN.

Kuku, kulit, rambut, otot semuanya protein!

Pentingnya protein dari segi KECANTIKAN KULIT ialah membina sel-sel kulit baru ❤

Macam mana ESP SHAKLEE bertindak dlm pemulihan kulit ?

Kaya dgn sumber PROTEIN
Berfungsi membina sel-sel kulit yg baru & menggantikan sel kulit yg lama serta rosak.

Mengandungi 22 asid amino termasuk 9 asid amino yg di perlukan, dimana ia tidak mampu di hasilkan oleh bdn kita. asid amino penting bagi mengekalkan keremajaan kulit 😘

Mempunyai 5 jenis VITAMIN B
Berfungsi sebagai pelembap, melambatkan penuaan, menjadikan tona lebih sekata, mengatasi masalah kulit kering & kusam & bersifat anti oksidan. Melancarkan aliran darah agar kulit nampak berseri-seri.

ESP juga mampu ;

• menghilangkan parut
• mengurangkan kedutan & jeragat
• menghalus & melembutkan kulit

Nak kulit maintain awet muda ?
Wajib minum ESP 😊

Ruby 016-6696703
wasap.my/60166696703

Pengedar Shaklee Puchong, Putra Perdana, Taman Mas


No comments: