Sunday, July 8, 2018

Testimoni Kulit Berjerawat Shaklee







HEAVEN lah rasa bila tengok cermin!
Sebelum sebelum ni, hidup MERANA je dgn masalah kulit. Banyak sangat "hiasan" nya.

Selepas seminggu guna ESP + VITA C SHAKLEE, aii is pelik.

Omaiigod!

Muka jadi bersih dari jerawat batu,
Jeragat kat area hidung pun dah tak dek.

Sampai ada kawan yang tegur. Maknanya dia org dah mula perasan lah tu perubahan kulit kita ni.







Obses nak KULIT CANTIK ?

ESP + VITA C, ni combo terbaik!
Kenapa ?

Sel kat muka tu lifetime dia cuma 28hari je, sel akan mati dan kena generate yg baru.

Apakah bahan asas untuk bina sel ?
Jawapan dia PROTEIN

Macam mana Shaklee membantu?
ESP membekalkan Protein yang tulen organik (non GMO tau) 14g setiap serving.

Berfungsi utk menghasilkan sel2 baru bg mengantikan sel2 kulit yg mati dan rosak. Baru lah kulit kita nampak glowing dan tak kusam. So amik ESP je kan mudah.

Nak kasi cerah ?
Vitamin C lah jawapnye paling efektif untuk cerahkan kulit.

Vitamin C juga berfungsi menentang radikal bebas yg merosakkan kulit. Radikal bebas mcm cuaca, debu, habuk persekitaran ni lah punca kulit sunburn, jeragat, kering dll.

So jom amalkan ESP dan Vitamin C untuk kulit cantik dan cerah.

Rubiah Kadir
016 6696703

Pengedar Shaklee Puchong, Shaklee Cyberjaya, Shaklee Putra Perdana, Shaklee Bukit Puchong, Shaklee Shah Alam

No comments: