Thursday, August 9, 2018

Testimoni Alfafa Complex Shaklee

Sakit Tumit Hilang Dengan Alfafa Complex
Saje nak share, saya ambil "sesuatu" sejak abis pantang sehinggalah sekarang.

Saya dapat rasakan PERUBAHAN KETARA pada tubuh badan saya, jadi ringan je.

Kalau dulu kan seingat saya bila bangun pagi mesti sakit kat tumit kaki. Pakej sekali dengan lenguh badan dan sakit kepala 

Tapi sekarang alhamdulillah sangat! Masalah tu saya dapat atasi dengan bantuan Alfafa Complex Shaklee.

Sebenarnya pengambilan yang konsisten sangat penting, hasilnya kita dapat bonus 》 tubuh badan yang SIHAT.

Tiada yang lebih bermakna seseorang itu selain memiliki kesihatan yang baik 

- Puan Eida -
.
Bila badan terasa sakit2, boleh jadi punca kita moody. Dengan tanggungjawab hakiki yang perlu kita pikul. Silap2 haribulan boleh mengundang stress.

Sakit tumit ni pun salah 1 'penyakit' orang pompuan. Nak berdiri sakit. Nak berjalan macam seakan duri menyucuk kat tumit 

Mama dan ibu2 sekalian ada situasi yang sama ?

Kebaikan Alfafa Complex Untuk Wanita

✅ Atasi masalah Keputihan
✅ Milkbooster untuk Ibu Menyusu
✅ Kacip Fatimah moden - mengetatkan vagina

✅ Melegakan senggugut
✅ Memulihkan urat selepas bersalin
✅ Mengurangkan sakit tumit kaki

✅ Kempiskan Perut
✅ Buang Angin berlebihan
✅ Lawaskan Sembelit

✅ Merawat kulit muka bermasalah seperti jerawat
✅ Bagus untuk mereka yg ada resdung, alergik atau ekzema
✅ Legakan sakit2 sendi dan lutut

✅ sesuai untuk mereka yg selalu letih dan lesu 》 Alfafa Complex memberi tenaga

Harga sebotol
》 Small Rm57.50/330 biji
》 Large Rm102.50/700 biji

Ruby |  WhatsApp 016 6696703
Pengedar Shaklee Puchong, Cyberjaya, Taman Mas, Meranti Jaya, Tesco Bukit Puchong, Aeon Puchong Utama

Facebook :  Rubiah Kadir
Instagram :  @rubiah_kadir
FB Page :  Pengedar Shaklee Puchong

0 comments: