Friday, October 16, 2015

Bila suamiku tanam pokok bunga

Bila encik suamiku tanam pokok bunga lagi, lagi dan lagi. Hehehe :)

Kalau sebelum ni, pokok bunga kertas dan loceng. Haa kali ni pulak, tanam pokok bunga raya kaler putih dengan merah.

Sebenarnya kan,
Tanam masa hari cuti awal muharam ritu, tu pun sebelum suami p kerja.

Bila tanya kenapa x tanam dlm pasu jer??
sambil sengih2, suami kata xpyh. Ermmm... so korek lah tanah yg sekangkang kera kt depan rumah ruby tu.

Mitos ke fakta?
ruby pernah dengar jugak, ada yg kata kalau org tu tangannya bersifat panas. Tanam apa pun, x hidup x tumbuh.

Yeke?
Entah ler..

Ok, itu aje ruby nk cite. Selamat berhujung minggu ya semua

6 comments:

  1. Rajinnya menanam.... Mummy tangan panas, tak bole bercucuk tanam..nanti semua pokok bantut jadinya..hehehehe

    ReplyDelete
  2. rajinnyer berbudi pd bumi tuuu ;p

    ReplyDelete
  3. Hehe..suka nengok owg bercucuk tanam ni.owg lelaki kalo start tanam bunga diowg buat sungguh2

    ReplyDelete
  4. Betul la tu, kiranye en.suami ni tgn sejuk

    ReplyDelete
  5. wahhhh thumbs up! berbudi kpd tanah!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen di blog Ruby.

Salam Ukhwah :)