Tuesday, July 9, 2019

Testimoni Youth Shaklee - Kulit Berjerawat

Jerawat timbul pada permukaan kulit apabila liang pori tersumbat dengan lebihan minyak (sebum).

Sebum bersama-sama timbunan sel kulit mati serta bakteria akan terperangkap di bawah permukaan kulit. Ini menyebabkan pembengkakkan dalam pelbagai bentuk dan saiz.

Ikuti kisah dan pengalaman Wani yang mengalami  masalah Kulit Berjerawat.

Dulu muka breakout teruk, sekarang dah licin!

Kalau di tanya pada Wani, kenapa Wani suka sangat pada YOUTH SKINCARE ni. Tak lain tak bukan sebab Wani sendiri dah rasa kesannya ❤️

Ini adalah perubahan yang Wani alami semasa menggunakan Youth.



Testimoni Youth Shaklee Kulit Berjerawat
Testimoni Youth Shaklee Kulit Berjerawat


✔️ Dari kulit kusam kepada glowing
✔️ Dari penuh parut kepada kurang banyak
✔️ Dari jerawat naik bagai nak rak sekarang dah segan nak naik
✔️ Dari nampak gelap sebab banyak parut sekarang dah nampak cerah sebab parut dah kurang. Yeay!
✔️ Dari kulit berminyak sangat especially kat T-zone tu, sekarang tak lagi.


Jerawat bukan sahaja membuatkan seseorang hilang keyakinan diri sendiri malah boleh meninggalkan parut hitam.


Baca juga tentang : 5 Jenis Jerawat Yang Wajib Kita Tahu


YOUTH SKINCARE SHAKLEE
Youth Skincare Shaklee

Rangkaian produk YOUTH SKINCARE mengandungi :

1) Luminous Gel Oil Cleanser (125ml)
3 dlm 1, tidak mengandungi sabun. PH seimbang. Membersih, memperhalus dgn lembut dan menyuci

2) Perfecting Skin Toner (177ml)
Membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan bekalkan nutrisi kpd kulit

3) Youth Activating Serum (30ml)
Mengandungi 10x ganda bahan aktif utk pembaharuan sel dan menggalakan penghasilan kolagen utk keserian kulit

4) Radiance C + E (60 kapsul)
Menggebu, mencerah dan mengurangkan penampilan garis halus, kedutan, pigmentasi dan menambahbaik tekstur serta tona kulit yg lebih sekata

5) Age Defense Moisturizer SPF50 (50ml)
Melindungi kulit dari sinaran berbahaya, menyubur dan melembapkan kulit

6) Advanced Renewal Night Cream (50ml)
Menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa tidur agar lebih cerah, muda, licin dan berseri

Setiap produk di dalam rejimen ini di hasilkan daripada vitamin-vitamin anti penuaan dan polifenol utk memberi manfaat rawatan.

Sebarang pertanyaan atau info, klik sahaja gambar dibawah untuk hubungi Ruby ☺



7 comments:

Tuan Hanafi said...

ini dah cukup bagus..

alhamdulillah..

amat bermanfaat kepada mereka yang ingin merawat masalah kulit

Ana Suhana said...

Wah dalam masa 4 bulan dah cantik kulit dia. Bestnya. By the way ana dh follow sini juga.

عبده العمراوى said...



شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف كنب بالخفجى

adianiez AIDA said...

aida dpt tahu pasal skincare ni selepas aida invest utk satu skincare lain.
yg tak kurang jugak hebatnya lah.
aida da guna skincare tu for 2 years.
alhamdulillah.
cuma ada masalah skit nak beli. tak boleh beli sendiri & satu-satu.
menarik jugak set skincare shaklee ni.

Rubiah Kadir said...

@Tuan Hanafi

Ya betul tuan :)

Rubiah Kadir said...

@Ana Suhana

Kulit cantik idaman semua wanita :)

Rubiah Kadir said...

@adianiez AIDA

Ya Kak Aida. Memang best Youth ni. Di uji oleh pakar kulit dan mata. Testi dan feedback pengguna Youth pun seronok tengok.

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah dan komen di blog Ruby.

Salam Ukhwah :)